Obekvämligheter.

I-landsproblem

Får träffa min pojkvän i två dagar på över en månad. Det absolut jobbigaste. Det känns så jäkla hårt, jag får sådan jäkla abstinens och det känns jättejobbigt. Vill ju vara nära min fina pojkvän Men jag försöker hålla ut och fokuserar på att vi har typ hela sommaren tillsammans, får bara stå ut tills dess.

Att åka tåg är så jäkla dyrt. Det är sjukt dåligt, det är verkligen dyrare än det borde vara. Och det blir riktigt dyrt i längden för sådana som mig, som åker väldigt mycket tåg.

Jag drömmer mardrömmar om Tchéky Karyo flera gånger i veckan.
Vad är problemet egentligen? Vad ska jag göra? Vad vill han mig? Varför?

Vintern är så jäkla lång. Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Jag blir så jäkla arg och irriterad av kyla, och vintern är för lång. Jag är trött på snön, kylan, halkan, tjocka kläder och kalla fingrar. Jag vill ha sommar!

Man får högst ha 10% IG när man går ut gymnasiet.
(Om man vill ha ett riktigt slutbetyg till examen, så att säga.) Alltså 250p och på ett ungefär tre ämnen, beroende på vilka ämnen. Jag väntar mig IG i mediakunskap, mediakommunikation och matte B, vilket tillsammans blir 250p men sen blir det väldigt hög press då jag absolut inte får ha fler IG:n. Känns inte sådär jättebra då jag riskerar IG i GKO, idrott och svenska B just nu också. Ångest.

Kommer aldrig få höra A little piece of heaven live. (+ Fler låtar) Det kanske låter som ingenting, men det är så jäkla sorgligt. Riktigt, riktigt tråkigt. Jag har bara inte riktigt insett det förrän nu, och det kändes sjukt deprimerande.

 

Tur att jag kan bortse från alla obekvämligheter och ha det någorlunda bra ändå.



Kommentarer
Postat av: alexandra

Vi peppar, SNART är det sommar och sommarlov och pojkvän(för dig haha!) och allt sånt!<3

2011-01-25 @ 17:13:07
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0