Mycket att stå i!

Nu när jag börjar bli frisk så har jag sjukt mycket att stå i. Ska äntligen komma igång med träningen igen, samt lite andra saker runt samma ämne. Har en massa att ta igen i skolan, och jag ska snart få shoppa! Fick inga presenter av mina föräldrar på min födelsedag, så jag och mamma åker väl och shoppar förhoppningsvis. Plus att jag ska beställa billigt men bra smink snart, väldigt behövligt. Håller även på att spara ihop till en X-box och en TV. Någon dag framöver blir det lite kalas med mina nära och kära eftersom jag inte blivit firad här hemma än. Allt känns lugnt nu och jag har en bra känsla!

Har skrivit nyårslöften, mål och en lista över saker jag vill göra i år. Ska skriva ut det och sätta upp på väggen och ligga och läsa på nätterna, så det verkligen fastnar.


Det enda som saknas nu är att regelbundet ha min pojkvän nära, men det funkar inte för tillfället. Jobbsökande och skola går inte ihop... Men jag är positiv, tur att man kan hålla regelbunden kontakt via internet, samtal och SMS.



Kommentarer
Postat av: Will S

OH SNAP!!!

2011-01-16 @ 19:37:38

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0