Dagen är räddad, ibland överträffar jag mig själv.

Min mp3-spelare (Låter så... old när man säger så av någon anledning, haha!) har varit försvunnen sedan jag kom hem, och jag hatar att åka buss utan att lyssna på musik, så det var ju ganska jobbigt. Idag stod det mellan två tröjor jag skulle ta på mig, tog på mig den ena och tänkte, näe, tar den andra och gissa vad som låg i fickan? ♥ Blev superglad och nöjd och kände att jag älskar livet, haha! Vet inte hur den hamnat där dock...

Har fixat min dygnsrytm nu i alla fall, i lördags gick jag aldrig och la mig, gick och la mig på söndag morgon, klockan nio, och sov till halv ett. Så igårkväll fick jag och la mig runt klockan nio. Vaknade vid kl 23:??, 02:20, 03:50, 04:20, 05:30 och sist, men inte minst 06:20, då klev jag upp, fast min buss går 08:10. Jag har drömt så jäkla skumt inatt alltså. Har dock sovit väldigt gott, trots alla vakningar.



Nu ska jag åka till skolan, have a great day!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0