10 days-challenge

Day 1: Ten random facts about yourself.
Day 2: Nine things you do every day.
Day 3: Eight things that annoy you.
Day 4: Seven fears/phobias.
Day 7: Four memories you won’t forget.
Day 8: Three words you can’t go a day without using.
Day 9: Two things you wish you could do.
Day 10: One person you can trust



Det är svårt att bara skriva åtta saker på den här listan, den utvidgas kanske lite.

1. Dubbelmoral - På vissa plan. När en person säger en sak, men menar en helt annan. Det jag mest stör mig på är väl när någon pratar skit om en person, sedan blir de kompisar två veckor senare, sådana saker.
2. Personer som inte har något hyffs alls eller bara blänger på en när dem ser en. Allmänt otrevliga personer.
3. Personer som ogillar andra utan anledning.
4. Svartsjuka/Avundsjuka.
5. Personer som skryter alldeles för mycket.
6. Personer som smaskar hela tiden.
7. Personer som dumförklarar en när man inte förtjänar det!
8. När man har diskussioner med trångsynta människor som vägrar acceptera att man kan ha två olika åsikter.
9. Kyla, snö och halka. Har alltid hata, kommer alltid att hata.
10. När personer ljuger. Jag gör det själv också, men försöker att inte göra det. Det är en hemsk sak att göra egentligen.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0