Harry Potter and the deathly hallows part 2

 

Igår gick jag, Marcus och Linda och såg Harry Potter and the deathly hallows part 2 i 3D på bio. Det var min första 3D-film och jag behöll glasögonen, bara för att!

Nåväl, jag är riktigt nöjd över filmen då jag hört både negativt och positivt om den. Vissa saker var väl bättre än andra, men i helheten så var det väl en av de bättre HP-filmerna. Jag grät och grät... Och Neville Longbottom är min nya mästare. Jag tar även tillbaka allt ont jag sagt om Snape. Ledsen om jag spoilar för någon, hähä. Men ja, den var bra. I liek.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har alltid misstänkt att Snape är god innerst inne. Tråkigt att jag fick det spoilat bara :P

2011-08-15 @ 11:08:24
URL: http://falurven.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0