Min lördag?

Det här blir vad jag mest ägnar mig åt ikväll. Skoljobb och planering av Zappa-reportage. Håller på att skriva en krönika och undersökning om distansförhållanden, haha, så behöver några frivilliga i skolan som vågar bli lite intervjuade till veckan. Bara lite småfrågor som de flesta klarar av att svara på.

Ska även städa mitt rum och idag ska jag tamej tusan köpa godis. Hoppas jag kan umgås med Alex ikväll, annars blir jag hemma igen, vilket egentligen vore bäst så jag blir helt frisk innan jag försöker mig på att lämna huset igen.

Ps. De söta hundarna i hörnen skulle få bilden lite trevligare! Ds.


Kommentarer
Postat av: Miyu

Yesss, det tycker jag !:D

2010-09-18 @ 19:32:50
URL: http://miyus.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0