Hemma efter en lång skoldag.

Idag lämnade jag in min stress-skrivna krönika om distansförhållanden (Kjell tror jag skrev den förra veckan, men jag skrev den igårkväll.) och jag var sjukt nervös och trodde jag tappat flytet, ni vet. Och Kjell gillar ju att dra ut på saker, och satt och jäklades med mig lite innan sa att det var jättebra skrivet och att han är stolt över mig. Gissa vem som blev nöjd?

Gillar att han även förstod direkt att det var ur egna erfarenheter. Det är då jag skriver som bäst, när jag skriver "ur mitt eget skafferi", som han ville kalla det. Jättenöjd blev jag i alla fall! Han fick mig även att rodna, haha.

Nu är jag ensam hemma och väntar på ett samtal. Har även lite mer skoljobb att göra. Ciao!

Kommentarer
Postat av: M

Duktig flicka! Du ska inte behöva vänta länge till, ringer nu! <3

2010-09-20 @ 16:30:41
Postat av: camilla

Vad var det jag sa!?

2010-09-20 @ 17:45:50

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0