Getting started!

Jag har precis bestämt mig för att jag ska  börja blogga ikväll.
Alltså avslöja min adress på facebook och MSN, haha. Just nu ser det ut såhär:


Jag hade hela 16 bevakare på min gamla blogg, och det var jättemycket tycker jag! För att vara min lilla blogg liksom, den är väl inte den bästa. Men ja, får hoppas på att ni som läser känner er nöjda med den nya bloggen, om det är någonting är det bara att säga till.



Saknar redan skolan!
Jag har lyckats gått och blivit väldigt förkyld nu och har väldigt svårt att äta för att min hals dödar mig om jag försöker. Så jag har levt på fil och nudlar idag. Ska försöka äta middag senare, men vi får se. Det känns lite jobbigt att vara ifrån skolan dock, vill inte hamna efter. Jag sa tidigare i veckan att jag ville bli sjuk för att slippa skolan men man ska vara försiktig för vad man önskar sig. Man missar så mycket när man inte är där! Plus att vi knäpper skolfoto på fredag, det vill jag inte missa. Jag ska göra mitt bästa och bli frisk fort!

Ps. Designen och allt är inte 100%, kommer ändra lite saker här och där.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det ser jättefint ut :)

2010-09-15 @ 18:34:04
Postat av: amanda

vad söt den var:) kul att man får nått mer att läsa igen, hihi:)

2010-09-15 @ 18:35:35
URL: http://amandaaj.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0