Babyliss Icurl



Köpte den här lock och plattången för några veckor sedan. Värd 519:-?
Som plattång: Ja, helt klart, det är en jättebra plattång.
Som locktång: NEJ. Det här ska föreställa en locktång? Med plattång på köpet, den heter ju Icurl, det är ju det den är till för. Men den är ju helt värdelös. Försökt locka mitt hår flera gånger, tittat på youtube-videos och nu har jag försökt locka i snart en och en halv timme. Och det är ena sidan!

 

Det gick få till några fina lockar, men det här är då efter att ha kämpat med alla lager.
Det kanske tar ett tag att lära sig, men jag har ju faktiskt försökt med alla tekniker jag hittar! Är det någon som har en likadan och som får till bra lockar - Säg till mig och framför allt: LÄR MIG!

Edit:
Har kollat runt lite och läst om produkten nu. Verkar som om majoriteten håller med mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ey, fan vad värdelöst :C Jag som länge velat ha en sådan för att det ser så enkelt ut att locka på reklamen haha :$

2010-09-17 @ 13:44:47
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: ELISE - Fotografier

har ingen själv men brukar få locka på en kompis och det krävs mkt mkt övning för att man ska behäska den. Den är fan inte rolig att hålla på med. Men öva öva öva, du kmr kunna locka med den.

2010-09-17 @ 14:29:29
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0