Perfect body.

Jag blir både deppig och motiverad att arbeta när jag kollar runt på kvinnokroppar. (Vadå, det gör väl alla?) Arbeta för en finare kropp menar jag givetvis. Jag vet hur jag vill se ut, jag har mina ideal. Visst, vissa saker kan jag inte ändra på. (Ärr, benstomme etc.) Men det återstår så mycket. Även om jag får ta itu med en del saker i framtiden, så finns det fortfarande mycket jag kan göra nu för att komma i form.

Jag har varit sjuk från och till nu och har även haft besök i en månad så jag har verkligen slarvat med träningen. Jag är långt ifrån nöjd med min kropp, p.g.a. många saker. Jag har inte vuxit klart än, men om det fortsätter såhär så ser jag ingen ljus framtid. Därför är det väl egentligen bra att jag mår dåligt över min kropp ibland, eftersom att det i slutändan motiverar mig.

Vissa behöver inte kämpa för att få en fin kropp/bli nöjd med sin kropp. Vissa föds med det. (Lucky bastards.) Har det i generna. Andra är helt enkelt nöjda. Vissa bryr sig inte, otroligt nog. Jag bryr mig däremot, och jag gör något åt det. Istället för att sitta där och hata min kropp i mörkret, så tar jag tag i det. Tycker fler borde göra samma sak. Tid är dyrbar och är dumt att slösa bort.

For every minute you are sad, you lose sixty seconds of happiness.

En väldigt vacker dag kommer jag kunna se mig själv i spegeln, le och vara nöjd.
Den dagen har jag min idealkropp.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror huvudsaken är att älska grunden, och detaljerna man har. Din kropp tycker jag är perfekt; och det gör nog många andra med. Och du ser ju själv antagligen inte de små förändringarna som händer under träning osv. Så arbeta samtidigt på självförtroendet, så blir det nog bra.:*

2010-10-26 @ 21:46:36
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: M

Det finns väll ingen som föds med en "bra kropp" Det beror juh också på person till person vad man tycker är snyggt.

Men det är skillnad på en otränad och en vältränad kropp.

2010-10-26 @ 22:19:32
Postat av: Izza

Bra inlägg!är galet nöjd över min kropp men ska själv börja träna mer när plastiken läkt hade jag tänkt mig.både för hälsan och som du säger bli mer vältränad.och ditt inlägg motiverar tillockmed mig och säkert många fler att vela börja såfort som möjligt.puss baby,saknar dig vännen...<3

2010-10-27 @ 09:11:14

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0