Dagens alla citat.

Påväg till skolan på bussen.
Emma: Hoppas lektionen är inställd, då kan jag sova.
Alex: Vart sover man i skolan? Förutom på lektionerna då.

På svenskalektionen.
Jag: Åh jag har ingen penna!
Alex: Äh vad ska du med penna till, vi ska ju bara på lektion!

Påväg hem från skolan, bussen. (Det var Alex och Idas optimistdag idag)
Jag: Tänk om vakna med ett leende på läpparna varje morgon. Det är en ÄKTA optiker!

Tredje citatet, felhöringen, Bea och Emma fick ingen sittplats på bussen hem. Skadeglada som vi är skrattar vi åt dem. Ida viskar nått.
Jag: Tänk om han hade hört det där!
Ida: Hört vadå?
Jag: "Så fick hon sitta bredvid chubbyboy, fniss"
Ida: ...Jag sa "Damage-happiness"...

På bussen.

Ida: Något som rimmar på optiker då...
Jag: Helikopter!
Ida: Det rimmar ju inte...
Jag: Joo! HeliKOPTer - OPTiker!
Ida: Ja, faktiskt! Båda har liksom det där optktpdjtdtk. (Lät uppriktigt så)

Ida: Oj, nu tuppade jag väskan!

Väldigt mycket skratt idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahaha

2010-10-26 @ 17:04:00
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helikoptiker då?

2010-10-26 @ 17:32:54
Postat av: Alexandra

Åhh så bra!:D

2010-10-26 @ 18:09:30
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0