Science and faith

Har precis packat väskan full av skolprylar, imorgon stannar jag kvar i skolan 1-2 timmar och tar tag i skolarbetet. Förhoppningsvis själv, annars får jag inget gjort. Jag kommer bli redigt stolt över mig själv om jag får en massa saker gjort. Jag börjar åtta imorgon med psykologi, så jag ska lägga mig snart faktiskt. Ska starta ett avsnitt Gossip girl kanske, om jag inte bara ska lägga mig i sängen och lyssna på The script.

Deras senaste album är så j*vla bra.

"Oh, these times are hard, yeah, they're making us crazy, don't give up on me baby"

Kommentarer
Postat av: Lydia

sv: ja fy helvete va obehagligt det va! xD



haha känner igen det där... lycka till :D

2010-11-15 @ 22:43:02
URL: http://flavoroflife.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0