Kommer inte hem idag.

Artikel: Här

 

Har haft problem med sena bussar och dylikt hela dagen, men nu på kvällen tar ju priset. Hur länge har e-4 varit avstängd? Sedan... Klockan halv sex? Tidigare? Sedan jag åkte till stan i alla fall, minst.

 

Var och firade en klasskompis, Niklas, på Bangkok Kajen, (det var redan då svårt att ta sig in till stan), sen fick jag reda på när jag skulle hoppa på bussen att vägen kommer vara stoppad i minst 2½h till. Då blev det en promenad i stormen till Håsta, och nu är jag med min syster och hennes pojkvän. Kind of irritated. Har fått nog med kyla på ett bra tag nu.

Jag har frusit så jäkla mycket idag. Har svurit att jag inte har några tår kvar, att mina händer är is och att mitt ansikte gör ont. Jag hatar verkligen kyla. Den gör mig arg och irriterad.

 

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: M

Poor baby <3

2010-11-27 @ 02:55:12
Postat av: alexandra

Fy!

Hörde av pappa att han inte heller hade tagit sig hem typ vid nio, fick sjukt dåligt samvete.:(

<3

2010-11-27 @ 14:07:58
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0