Jobbiga saker.

- Jag tycker det är jobbigt att drömma mardrömmar.

- Jag tycker det är jobbigt att inte veta vart man har folk.

- Jag tycker det är jobbigt att ha huvudvärk.

Vaknade precis, jag önskar att jag inte hade somnat om den där gången vid elva för jag drömde en mardröm som var jättejobbig. Kunde inte vakna heller, men till slut vaknade jag. Mitt hjärta slog jättefort!

La mig jättesent igår, Gossip girl är en förbannelse! Nej, kanske inte, men jag har nästan inga avsnitt kvar nu, så jag måste alldeles snart börja vänta en vecka för varje avsnitt, det suger ju.

Nu ska jag gå ner och äta något, sedan börja städa kanske.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Pinsamt att du faktiskt kollar på det där :P

2010-11-24 @ 16:44:33
Postat av: Ida

sv: Aaw, tack Isa! Det kan jag göra :D

2010-11-25 @ 18:14:24
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0