Inte nådigt samtal idag.

Satt i samtal med mentor och rektor idag, tog en jäkla tid kan jag ju säga. Det var inte det roligaste jag varit med om heller. Men nu kan det väl bara bli bättre, antar jag. Det jobbigaste är förhoppningsvis över. Tycker bara det är väldigt förnedrande och jobbigt att sitta och gråta inför flera personer som sitter och stirrar på mig och väntar på att jag ska öppna käften. Man känner sig riktigt dålig också. Bara jag inte blir av med studiebidraget nu, då vet jag inte vad jag tar mig till.

Anyways, ska snart äta middag. Spaghetti och köttfärssås. Kommer äta tills jag hamnar i matkoma och sedan lägga mig och dega i sängen ett tag. Sen måste jag plugga psykologi, jag vill inte få IG.

...Ja.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Lilla gosan.:(

Det kommer bara att bli bättre nu!<3

2010-11-22 @ 17:49:48
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0