Hemma ifrån Västerås.

Kom hem för en timme sedan, efter en fyra timmars resa hem. Höll på att missa tåget, men fick ta en taxi till tågstationen. Vad jag minns så har jag aldrig åkt taxi, spännande!

Anywho, har haft en jättetrevlig helg med min bror Robin och Juju, de har en jättefin lägenhet och två megasöta katter. Tänkte bädda in Jujus videos i slutet av inlägget.

När jag vistades i deras lägenhet blev jag otroligt taggad på att flytta till en egen lägenhet. Helst inte själv, men det jag ser fram emot mest är att inreda en egen lägenhet. Jag längtar tills jag tagit studenten (och jag under tiden sparat pengar såklart) så jag kan flytta hemifrån och inreda mitt eget hem och starta ett nytt liv.

Katter! Jag ska skaffa två när jag flyttar hemifrån, Pliskin och Arnold.


Kommentarer
Postat av: amanda

men gud så söta!<3

2010-11-15 @ 15:08:29
URL: http://amandaaj.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0