Härlig helg, at least for the most part.

Födelsedagsmiddag, klassfest och trevligt umgänge hela helgen. Förutom att vintern (hatar den verkligen.) förstör mitt humör ibland, och kylan kan ta sig. Hade det kul igår i alla fall, trots några småsaker, men over all så var klassfesten skoj. Jag och Alex däckade i en stor, skön säng någon gång, minns inte när, men det var sjukt skönt att sova. Även att jag drömde en massa konstiga, jobbiga saker.

Kommer nog laddas upp bilder senare, både på facebook och här.

Just nu sitter jag och vinterdeppar lite, antar att det är därför i alla fall, men även att mitt blodsocker är lite väl lågt. Kanske ska äta pizza med Alex snart, om hon inte redan ätit, annars så får jag äta själv.

Miss you.


Kommentarer
Postat av: olle

SV: Jepp soft låt med sann text! Får hoppas på de då ^^ hahaha självklart att hon måste ha ditt godkännande först! ;D Nä lr hur får försöka skära ner på funderandet xD

2010-11-28 @ 16:50:05
URL: http://ziljon.wordpress.com/
Postat av: alexandra

Klassfesten <33



Vi kan typ mysa ihop nå efter skolan någon dag kanske?:**

2010-11-28 @ 17:52:29
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0