Aldrig en lugn stund!


Kan ju säga att den här killen nog har saknat mig mest under lovet.


På fredag åker jag hem till min bror och hans flickvän Juju i Västerås och tillbringar helgen hos dem. Vi ska bowla och ha det trevligt. Nästa helg åker jag till Marcus och spenderar helgen där, går på premiären av Harry Potter (Förhoppningsvis) och konsert i fryshuset. Så har jag varit i Södertälje två helger redan. När får jag en lugn hemmahelg egentligen...?

... Nej, jag klagar inte, tack gode gud att jag har något att göra för en gångs skull, haha! Meganice.

 

13 dagar kvar.
A v e n g e d  S e v e n f o l d
, finally! ♥


Kommentarer
Postat av: olle

Happ, ingen film kväll på ett tag då med andra ord :( drar ju fan till Thailand i december ja å så innan dess kan vi väll iaf försöka hitta på nå?? ^^

2010-11-07 @ 23:21:08
URL: http://ziljon.wordpress.com/
Postat av: lisa

Söööt bild :D

2010-11-08 @ 09:24:02
Postat av: Ida

Avass Seveno!

2010-11-08 @ 09:35:56
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0