Planering behövs!

Tisdag: Mediadag, äta middag, göra powerpoint-presentation, bleka håret, sova.
Onsdag: Skola > Redovisning, julavslutning, hem, städa rummet, renovera bloggen (eventuellt ta bort den), sova.
Torsdag-Tisdag: Julafton, familjemys, umgås, chilla, formatera datorn, packa, åka till Södertälje.
Tisdag den 28:e-?: Marcus, fira nyår, fira födelsedag, ha det bäst.

Jag hade egentligen några fler skolsaker att göra innan lovet, men jag har verkligen legat i skolan i december men nu orkar jag inte mer, så jag avslutar med redovisningen och sen blir det jullov - Inga skoljobb, tänker inte ens tänka på skolan en sekund.

Tre bilder från mediadagen!



SÅ HIMLA SÖT!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahhahaha någon gång ska jag lära mig att inte grimasera på bild.

..Någon annan gång!

:D<3

2010-12-21 @ 20:01:28
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

söta bilder (:

2010-12-23 @ 17:19:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0