Oj, ungefär två veckor sedan!

Jag lade visst ner bloggen utan att ens märka det själv där ett tag, så kan det gå. Nu har jag lite att blogga om i alla fall. Marcus har varit här i tio dagar och det har varit mycket trevligt, väldigt mycket trevligt. ♥ Wub! Dock åkte han hem idag

 

Jag halkade i alla fall förra veckan, i en trappa utomhus och skadade mig ordentligt! Blev akuten och hela köret... Nej, inte direkt, jag gjorde illa mig, men så allvarligt var det inte. Var inte i skolan på två dagar dock. Tillbaka nu i alla fall. Fast nu har jag inga riktiga lektioner kvar faktiskt. Imorgon är det mediadag, på onsdag - Avslutning. Sen blir det lov! Sen julafton, sen Södertälje! Sen nyår och en massa kul. Sen födelsedag. Ett bra avslut på året, och en bra början, förhoppningsvis. Skall skriva nyårslöften snart.

 

Oh well, får se om jag återupptar bloggandet i alla fall, that's the update.

(Mobilkamera, därav den dåliga kvalitén. Inte tillgång till systemkameran just nu.)


Kommentarer
Postat av: M

Baby du är fin, pussar överallt!

2010-12-21 @ 01:11:47

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0