Dålig uppdatering idag, men nu så!

Ikväll har jag tränat i sammanlagt 1½ timme! Trots min träningsvärk, det är ju awesome. Skönt att komma igång med träningen igen. Ska snart duscha. Så mycket att göra och så lite tid! Ska innan jag går och lägger mig duscha, spela Cooking mama, plugga, blogga (klart), se på South Park och skriva min önskelista. + Samtala med Marcus. Ja, allt är nödvändiga saker!

Pratade även nyss med min sötnos i telefonen. Saknaden börjar bli olidlig nu, vi har inte setts på snart två veckor... Det är olidligt för min del i alla fall, men vet nog att han inte gillar det heller! En vecka (Om inte mer..?) kvar nu...


Allt är på sin plats nu. Skolan är jobbig och svår, men jag har ingen ångest när jag ska dit i alla fall. Har kompisar och pojkvän och nya byxor. Livet leker! Optimist, javisst, så det skall vara?

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Izza

duktig du är som tränat jue!:D

2010-12-02 @ 14:28:09

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0